Als deze foutmelding getoond wordt, dan moet de authenticatie richting Microsoft 365 opnieuw uitgevoerd worden.
Of als de koppeling voor het eerst is ingericht, zal ook een keer de authenticatie uitgevoerd moeten worden.
Volg de stappen hieronder.
1. Navigeer naar je persoonlijke instellingen
Klik rechts boven in op je profiel icoon en klik op Instellingen.
2. Open de authenticatie instellingen
Klik in het menu aan de rechterkant op 'Authenticatie-instellingen voor externe systemen'
3. Start de authenticatie opnieuw
Controleer of dat er een regel met de naam Q!365 staat. Staat deze er nog niet dan klik je op "Nieuw".
Klik bij deze regel op bewerken.
Zorg dat onderstaand vinkje aan staat en klik op opslaan
Hierna wordt de authenticatie gestart richting Microsoft. Afhankelijk van je persoonlijke situatie kan het zijn dat je nogmaals moet inloggen of dat dit automatisch gaat.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren