Microsoft 365 authenticatie instellen

Gewijzigd op Ma, 25 Mrt om 2:15 PM

Als deze foutmelding getoond wordt, dan moet de authenticatie richting Microsoft 365 opnieuw uitgevoerd worden. 


Of als de koppeling voor het eerst is ingericht, zal ook een keer de authenticatie uitgevoerd moeten worden.


Volg de stappen hieronder.


1. Navigeer naar je persoonlijke instellingen

Klik rechts boven in op je profiel icoon en klik op Instellingen.



2. Open de authenticatie instellingen

Klik in het menu aan de rechterkant op 'Authenticatie-instellingen voor externe systemen'


3. Start de authenticatie opnieuw

Controleer of dat er een regel met de naam Q!365 staat. Staat deze er nog niet dan klik je op "Nieuw". 

Klik bij deze regel op bewerken.

Zorg dat onderstaand vinkje aan staat en klik op opslaan

Hierna wordt de authenticatie gestart richting Microsoft. Afhankelijk van je persoonlijke situatie kan het zijn dat je nogmaals moet inloggen of dat dit automatisch gaat.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren