Synchronisatie Accounts
Op een account is aan te vinken of deze naar Exact Online gesynchroniseerd moet worden. Als een van de onderstaande velden wijzigt, wordt deze wijziging binnen een minuut naar Exact Online gesynchroniseerd.
Informatie die gesynchroniseerd wordt:
Account (Tess) | Debiteur (Exact Online) | Verplicht |
Naam | Naam | ✔️ |
Financiele naam*¹ | Naam | |
Account nummer | Code | ✔️ |
Account type / Leverancier | Status | |
Factuurstraat | Adres | |
Factuurpostcode | Postcode | |
Factuurplaats | Plaats | |
Factuurland | Land | |
Factuur email | E-mailadres | ✔️*² |
Telefoon | Telefoonnummer | |
BTW nummer | BTW-nummer | |
KvK nummer | Kamer van Koophandel | |
RSIN nummer | RSIN | |
Website | Website |
*¹ Indien de financiele naam in Tess gevuld is wordt dit de naam in Exact Online.
*² Alleen verplicht als facturatie methode op email staat.
Synchronisatie Factuurvoorstellen
Als een factuurvoorstel op de status 'Verstuur naar Exact Online' gezet wordt, wordt het factuurvoorstel aangemaakt als concept verkoopfactuur in Exact Online.
Elke nacht draait er een proces die de status van de facturen uit Exact Online bijwerkt op het bijbehorende factuurvoorstel in Tess.
Synchronisatie Producten
Op een product is aan te vinken of deze naar Exact Online gesynchroniseerd moet worden. Dit wordt niet per direct automatisch gedaan. Om het product te synchroniseren, ga naar de Exact Online instellingen en druk daar op de synchronisatie knop.
Het is ook mogelijk om producten uit Exact Online op te halen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren