Gestopt door MijnAccountantsportal. Er is te lang geen antwoord geweest

Gewijzigd op Wo, 28 Okt, 2020 om 2:14 PM

Digipoort en de KvK geven aan dat het maximaal 72 uur kan duren voordat een document wordt verwerkt.

MijnAccountantsportal verwacht daarom na deze periode geen nieuwe statussen meer. MijnAccountantsportal neemt wat extra marge en stopt met controleren als het laatste bericht dat terugkomt van Digipoort ouder is dan 96 uur. 


We adviseren om te controleren bij de KvK of het publicatiestuk is ontvangen of niet. Als het is ontvangen, dan is het mogelijk om de status van het document om te zetten naar goedgekeurd via de knop: "Document omzetten naar goedgekeurd".


Als de eerdere aanlevering niet gelukt is, dan kunt u een hele nieuwe aanlevering doen. Dient u het bestand nogmaals in en onderstaande foutmelding ontstaat, dan is het document de 1e keer al wél goed ontvangen en hoeft u niets te doen. Ook in deze situatie kunt u het bestand omzetten naar goedgekeurd.


510 - Validatie bij de uitvragende partij niet gelukt
510 - ALG0001: Tijdens de registratie van uw deponering in het Handelsregister is iets mis gegaan. Neem bij vragen contact op met de Kamer van Koophandel: www.kvk.nl/contact REQ1011: De jaarrekening kan niet worden gedeponeerd omdat voor deze rechtspersoon al een vastgestelde jaarrekening over het desbetreffende boekjaar is gedeponeerd. Het is daarom alleen mogelijk om een gecorrigeerd exe...


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren