Hix koppeling

Gewijzigd op Wo, 16 Apr om 2:35 PM

Het integreren van Tess met Hix biedt bedrijven een efficiënte manier om accountgegevens, contactpersonen en accorderingen te synchroniseren. Dit artikel beschrijft hoe verschillende onderdelen kunnen worden gekoppeld. n de volgende secties worden de verschillende aspecten van deze koppeling uitgebreid toegelicht.


Inhoudsopgave


Accounts / Hix bedrijven

Alle accounts waarvoor "In Hix " wordt aangevinkt, zullen worden gesynchroniseerd met Hix.


Als er voor het eerst "In Hix" wordt aangevinkt, zal er eerst gekeken worden of er al een bijbehorend bedrijf in Hix kan  worden gevonden. Hiervoor worden de volgende velden geraadpleegd: Interne klant id, KvK nummer, BTW nummer, Fiscaal nummer, Loonheffingsnummer of BSN nummer.


Als er conflicterende nummers worden gevonden, dan zal het Account niet worden gekoppeld aan het bestaande bedrijf.


 Velden:

TessHixOpmerkingen
Type account (recordtype)
Impact op welke velden gebruikt worden
AccountnaamNaam
KlantnummerInterne klant ID
In HixArchivedIn Hix uitvinken = Archiveren OF verwijderen in Hix. (verwijderen alleen indien mogelijk)
Actief (Ja/Nee)ArchivedInactief maken in Tess = Archiveren OF verwijderen in Hix. (verwijderen alleen indien mogelijk)
FactuuradresAdres
Scan & Herken Email (Inkoop)Scan & Herken e-mail (inkoop)
Scan & Herken Email (Verkoop)Scan & Herken e-mail (verkoop)
 KvK Nummer KvK-nummerType identificatienummer in Hix
BTW nummerBTW-nummerType identificatienummer in Hix
Extern Btw nummerBTW-nummerType identificatienummer in Hix
RSIN (Fiscaal nummer)Fiscaal nummerType identificatienummer in Hix
LoonheffingsnummerLoonheffingsnummerType identificatienummer in Hix
 
BSN
 
BSN nummerType identificatienummer in Hix
Divisie
** Rechten - Zie accountteam
Type toegang
** Rechten - Zie accountteam


Contactpersonen / Hix klantgebruikers

Voor contactpersonen dient afzonderlijk het "In Hix" vinkje te worden aangezet om de synchronisatie aan te zetten.
Als er een contactperson naar Hix wordt gesynchroniseerd, dan wordt de contactpersoon ook in Hix gekoppeld aan alle gekoppelde accounts uit het organogram. (Mits daarop ook "In Hix" is aangevinkt)


Bij het initieel aanmaken van een contactpersoon zal er altijd eerst gekeken worden of er een match gemaakt kan worden op emailadres. 

 

TessHixOpmerkingen
VoornaamVoornaamverplicht
Tussenvoegsel  + AchternaamAchternaam
Mobiel telefoonnummerMobiel nummerverplicht
EmailEmailverplicht
Email | Salesforce Id **GebruikersnaamUniek


Accountteam / Rechten

Er zijn een aantal instellingen mogelijk rondom het synchroniseren van de rechten vanuit Tess.

Op hoofdlijnen kunnen:

  • Account-teams worden gelijkgehouden met de gekoppelde medewerkers in Hix
  • Bedrijven kunnen worden gekoppeld aan groepen. (Generieke groep, of op basis van divisies)

Meer informatie hierover is hier te vinden:
https://support.acuity.nl/support/solutions/articles/12000103768-toegang-tot-bedrijven-binnen-hix-koppeling-met-tess


Accordering / Hix Docs

Tess  biedt de mogelijkheid om documenten te genereren en deze te laten ondertekenen via Hix. Daarnaast is het ook mogelijk om (andere) documenten vanuit Hix op te laten halen. Zodat deze als accorderingen in Tess zichtbaar worden. 

Meer informatie hierover is hier te vinden:
https://support.acuity.nl/nl/support/solutions/articles/12000103894-koppeling-tussen-tess-en-hix-docs


Applicaties / Hix Login

Via de "applicaties" knop onderin het scherm in Tess kunnen de applicaties vanuit Hix worden getoond. 

Meer informatie hierover is hier te vinden: 

https://support.acuity.nl/nl/support/solutions/articles/12000101378-hix-login

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren