Fiscaal Gemak: Timeout meldingen

Gewijzigd op Ma, 15 Jun, 2020 om 4:01 PM

Het is een bekend probleem dat Fiscaal Gemak foutmeldingen geeft met betrekking tot Timeouts. Deze foutmeldingen geven aan dat de servers van Fiscaal Gemak op dat moment overbelast zijn. Hier hebben wij helaas geen invloed op.


Er zijn 2 typen interacties die MijnAccountantsportal doet, die fout kunnen gaan:

1) Ophalen van documenten
Er wordt een email gestuurd met de tekst:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van documenten vanuit Fiscaal Gemak. Dit probleem zal tijdens de volgende run automatisch hersteld worden. Mocht dit probleem aanhouden neem, dan contact op met support. 

Als het ophalen van documenten mis gaat is dat geen probleem. Dit is een actie die elk kwartier loopt en zichzelf kan herstellen. Zolang deze foutmelding niet elk kwartier terugkomt heeft dit geen impact op de werking van de applicatie.

2) Terugkoppelen van de status.

Er wordt een email gestuurd met de tekst:
Er is een fout opgetreden bij het terugkoppelen van de actie [Actie] van klantnummer: [Klantnummer], document: [Document type] [Periode]
Deze actie wordt niet nogmaals uitgevoerd, gelieve de status handmatig bij te werken in Fiscaal Gemak !

Zoals de tekst al aangeeft is dit een actie die wij niet kunnen herstellen. Het betreffende document zal dus handmatig moeten worden opgezocht in Fiscaal Gemak en daar worden goedgekeurd/afgekeurd.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren