Originele klantnaam – Is gesynchroniseerd
Sharepoint / Team naam is gewijzigd. (Automatisch of handmatig).
Ga naar rechts onderin.
Klik op Help & Settings en dan naar boven naar Settings.
Wanneer het onderste deel leeg kan het zijn dat er veel locaties gesynchroniseerd worden. Dit kan 5 tot 10 minuten duren voordat alles locaties geladen zijn.
Ga naar de Originele klantnaam en klik op “Stop Sync”
Hierna op “Stop sync”.
De folder nu weg uit get overzicht.
Voor “Stop Sync”
Na “Stop Sync”
Wanneer het “wolkje” weg is kan de folder verwijderd worden. Lukt dit niet dan moet eerst de PC/Laptop herstarten.
Ga nu terug naar Sharepoint / Teams om de sync opnieuw uit te voeren.
Hierna moet de nieuwe klantnaam in de folder structuur weer terug komen met een “wolkje” erbij.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren