Naam klant gewijzigd maar nog op de PC (Ondrive sync) nog de oude naam.

Gewijzigd op Do, 25 Nov, 2021 om 3:13 PM

Originele klantnaam – Is gesynchroniseerd

 

Sharepoint / Team naam is gewijzigd. (Automatisch of handmatig). 

Ga naar  rechts onderin.

Klik op Help & Settings en dan naar boven naar Settings. 

 

Graphical user interface, text, application, email

Description automatically generated

Wanneer het onderste deel leeg kan het zijn dat er veel locaties gesynchroniseerd worden. Dit kan 5 tot 10 minuten duren voordat alles locaties geladen zijn. 

 

Ga naar de Originele klantnaam en klik op “Stop Sync” 

Graphical user interface, text, application

Description automatically generated

Hierna op “Stop sync”. 

De folder nu weg uit get overzicht. 

Voor “Stop Sync”

Na “Stop Sync”

Wanneer het “wolkje” weg is kan de folder verwijderd worden.  Lukt dit niet dan moet eerst de PC/Laptop herstarten. 

Ga nu terug naar Sharepoint / Teams om de sync opnieuw uit te voeren. 

 

Hierna moet de nieuwe klantnaam in de folder structuur weer terug komen met een “wolkje” erbij. 

 

 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren