Uitleg klantacceptatie status op account

Gewijzigd op Di, 8 Okt om 5:13 PM

Op een account is een veld beschikbaar waarin de status van de klantacceptatie te zien is. Dit is niet de status van een individuele klantacceptatie, maar op hoofdlijnen in welke status de klant zich bevind. Hieronder is een toelichting te vinden wat de statussen betekenen.


Niet gestart

Er is nog geen enkele klantacceptatie voor dit account gestart. 


In behandeling

De eerste klantacceptatie is gestart en deze is nog niet afgerond.


Actief

Er is een klantacceptatie afgerond en de looptijd van de klantacceptatie is nog geldig. 


Actief - In behandeling

De looptijd van de laatste klantacceptatie is nog geldig, maar er is wel al een nieuwe klantacceptatie gestart die nog niet afgerond is.


Verlopen

De looptijd van de laatst afgeronde klantacceptatie is verlopen.


Verlopen - In behandeling

De looptijd van de laatst afgeronde klantacceptatie is verlopen. Er is wel al een nieuwe klantacceptatie gestart die nog niet is afgerond. 


Afgewezen

De laatst gestarte klantacceptatie is afgekeurd.


Niet van toepassing

Dit account valt buiten de verplichting om een klantacceptatie voor uit te voeren. Dit geldt bijvoorbeeld voor partners en leveranciers.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren