Foutmelding "Kan uw contactpersoon niet vinden...."

Gewijzigd op Wo, 14 Apr, 2021 om 10:55 AM



Foutmelding "Kan uw contactpersoon niet vinden, vraag uw accountant of er een contactpersoon voor u geselecteerd kan worden. 


Oplossing:


Via instellingen \ Algemeen \ Contact staat ingesteld hoe die contactpersoon moet worden bepaald.
In dit geval gaat het om degene die de rol relatiebeheerder heeft volgens de CRM webservice.(Zie 1e screenshot)

Welke rol iemand heeft, kun je zien via de Contact pagina (linkermenu). Zie 2e screenshot.
In dit geval lijkt het erop dat ze de rol omgenoemd hebben van Relatiebeheerder naar Relatie eigenaar, waardoor het niet meer werkt.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren