Foutmelding: Apex CPU time limit exceeded (wat betekend dit?)

Gewijzigd op Do, 14 Mrt om 2:48 PM

Elke actie die uitgevoerd wordt binnen Tess wordt verwerkt op de achtergrond. Het kan zijn dat dit een simpele wijziging is van een paar velden of dat er complexere berekeningen gedaan worden op de achtergrond. Een voorbeeld van een complexere berekening is wanneer er een tarief wordt toegevoegd of gewijzigd, alle betrokken uren worden dan herberekend. 


Vanuit Salesforce is er een limiet opgelegd hoe lang één proces mag duren. Dit is een voorzorgsmaatregel die er voor zorgt dat de servers zo min mogelijk overbelast raken en andere klanten hier last van kunnen gaan ondervinden. Als er over het limiet heen gegaan wordt door een actie wordt deze direct gestopt en de foutmelding 'Apex CPU time limit exceeded' gegeven. 


Het kan zijn dat als de actie op een rustiger moment nogmaals uitgevoerd wordt, deze wel wil lukken. Dan heeft de server het verzoek sneller kunnen verwerken. Indien de foutmelding blijft aanhouden, neem contact op met support.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren