Uren opnieuw toewijzen aan een ander project of andere klant

Gewijzigd op Vr, 12 Apr om 5:31 PM

Als een medewerker zijn uren foutief heeft geregistreerd (bijvoorbeeld door deze toe te wijzen aan een verkeerd project onder een specifieke klant, op intern in plaats van aan klantgerelateerde taken, of zelfs volledig aan de verkeerde klant), dan bestaat de mogelijkheid om deze uren opnieuw toe te wijzen naar een ander project. Dit project kan zowel bij een andere klant als binnen dezelfde klant liggen. Het opnieuw toewijzen van uren wordt uitgevoerd binnen uren verwerken.


Nadat je de desbetreffende uren hebt geselecteerd (1) die moeten worden aangepast, bevindt zich onderaan het scherm een knop voor het opnieuw toewijzen van uren (2). Bij het klikken op deze knop wordt op basis van de huidige informatie over het project, de taak, de dienstverlening en de klant een voorselectie gemaakt. Vervolgens kun je op het gewenste niveau de selectie weghalen (3) en uiteindelijk de correcte projecttaak toewijzen.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren