Als er geconstateerd is dat er een verkeerd product gekoppeld zit aan een facturatieafspraak, kan deze aangepast worden.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat het product een verkeerde divisie heeft, de factuur wil dan niet synchroniseren naar WeFact/Exact Online. Of wanneer dit voortijdig via het dashboard Controle facturatie al gezien wordt. Volg hieronder het stappenplan om het product aan te passen.
Navigeer naar de facturatieafspraak
Vanuit het controle rapport klik op de kolom Facturatieafspraak naam
Vanuit de klant klik op de facturatieafspraak achter de dienstverlening
Pas het product aan
Scroll naar beneden om het product te bekijken dat er op dit moment ingesteld staat. Middels het icoontje achter het ingestelde product kun je de details van dit product bekijken.
Klik op het kruisje om het product weg te halen en een nieuw product te selecteren. Indien er gebruik wordt gemaakt van verschillende divisies zal een product mogelijk meerdere keren voorkomen in de lijst, let hierbij goed op de divisie die er onder staat.
Klik vervolgens op opslaan om de wijzigingen vast te leggen.
Aandachtspunten
- Indien er al een factuurvoorstel klaar staat met de verkeerde producten, zal deze verwijderd moeten worden en opnieuw klaargezet moeten worden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren